RUŠILAČKI POHODI NA PARTIZANSKO GROBLJE U MOSTARU ISKLJUČIVO SU POLITIČKO PITANJE

U povodu navršenih devet mjeseci od rušilačkog terorističkog akta prema Nacionalnom spomeniku Bosne i Hercegovine, Partizanskom spomen groblju u Mostaru, Udruženje antifašista i boraca NOR-a Mostar oglasilo se saopštrenjem u kojem izražava nezadovoljstvo rezultatima istrage i kontinuiranim izjavama istražnih organa da je istraga u toku. Mediji su to, kao i obično, prenijeli i sve bi bilo po starom da se u jednom broju portala, sklonih politici HDZ BiH, nisu pojavili komentari i relativiziranje čitave situacije. Naime, oni pišu, da je predsjednik UABNOR Mostar, dakle ja, pozvan u MUP Hercegovačkoneretvanskog kantona da da izjavu o počiniocima i saznanjima kojima raspolaže o počiniocima, jer sam ja u više navrata rekao, pišu, da znam ko je to počinio. Uz to, pišu, da se nisam odazvao na uručeni mi poziv i da izbjegavam dati izjavu. Naravno, sve je to tako napisano da se za neunčikovitost policije, onako izokola, okrivljuje mene. Istina je da nikakav poziv nisam dobio, niti me je ko iz policije na bilo koji način kontaktirao. I uz to pišu da imaju informaciju od izvora koji dolazi iz policije.

Onda prođe petnaestak dana i uniformisani policajac, u večernjim satima, pred predstavu u Mostarskom teatru mladih donese mi poziv za dolazak u policijsku stanicu u svojstvu svjedoka na okolnosti rušenja Partizanskog spomen groblja u Mostaru i moja saznanja o počiniocima.

Zanimljivo da su ovaj poziv petnaestak dana ranije najavili već navedeni portali.

Naravno, otišao sam u zakazano vrijeme u policijsku stanicu. Rečeno mi je da je to na zahtjev tužioca koji vodi ovaj predmet, a referirajući se na moje izjave u medijima. Sve je bilo korektno, ali nakon svega mene zanima, a nisam dobio odgovor, da li je ministar unutrašnjih poslova Hercegovačko neretvanskog kantona dobio sličan poziv jer je on vrlo jasno i glasno, još u junu 2022. godine rekao da policija svaki put otkrije počinioce i predmet proslijedi dalje, dakle tužilaštvu, ali da tamo uvijek zapne. Ja sam samo kontinuirano citirao ministra, vjerujući u njegovu profesionalnost i iskrenost. Kada sam to rekao, svjedočeći o svojim saznanjima, u policijskoj stanici rečeno mi je da to nije tačno i da oni nikada nisu došli do imena i počinilaca.

Nemam mogućnosti da dođem do saznanja ko jeste u pravu, ali mi se čini da bi istražujući okolnosti ovog terorizma trebalo i ministra pozvati da da izjavu u ulozi svjedoka.

Do toga, vjerovatno, neće doći, imamo previše iskustva za trideset godina rušilačkih pohoda.

Nakon svega, neke radnje i postupci, koji se ponavljaju posljednjih trideset godina, izazivaju brojne nedoumice, sumnje, špekulacije i slično.

Ukratko, stvara se klima da su baštinici antifašističkog naslijeđa naroda Bosne i Hercegovine remetilački faktor u gradu, da su neprijatelji demokratskog društva, te sljedbenici ratnih i poratnih zločinaca i izvršilaca genocida. Takve kvalifikacije dolaze od prvog čovjeka grada, ali i drugih pojedinaca visoko rangiranih u nekim političkim strankama. To putem njima bliskih medija biva plasirano kao top vijest i ima za posljedicu pravdanje terorizma na Partizanskom spomen groblju. Takvom zamjenom teza priča se usmjeri u potpuno drugom pravcu, a mjeseci istrage bez rezultata se broje.

Normalno je svakom ko misli svojom glavom da je ovo što se dešava rezultat političke klime u gradu koja traje desetljećima i ljubomorno se čuva od svake promjene. Kad to kažemo, opet bivamo optuženi da politiziramo ponašanje maloljetnih huligana. Mi, koji smo se sa njima sreli oči u oči više puta znamo da nisu maloljetni i da su puno više od huligana. Nacistički pozdravi i ustaška obilježja, te psovke i parole koje izvikuju jasno govore o njihovom identitetu. Više puta to su čuli i vidjeli i pripadnici policije, pa i oni iz interventne jedinice. Bili su im na par metara blizu. Ni tada niko nije priveden, a bilo je kamenovanih autobusa i sličnog ponašanja.

Ne nazivanje ovakvog ponašanja pravim imenom davanje je podrške.

Šutnja političkih čelnika na ovakva ponašanja je podrška i saučesništvo.

Gradonačelnikova izjava i napad antifašista je vjetar u leđa grupi mladih ljudi koje je neko organizovao, indoktrinirao i logistički podržava u njihovom neonacističkom djelovanju. Mi, koji smo se sa njima sreli direktno, znamo prepoznati njihovo ponašanje i nazvati ga javno imenom kojim se oni interno zovu.

One, koji nas zbog takvog glasnog govorenja optužuju, jasno je, možemo posmatrati samo kao pripadnike istog stroja sa pomenutim rušiteljima.

Zato, odgovorno tvrdim, a nisam sam, rušilački pohodi na Partizansko spomen groblje su isključivo političko pitanje. Huliganstvo je samo sredstvo.

Iz odnosa prema ovom pitanju jasno se isčitava i odnos prema državi Bosni i Hercegovini. Oni antifašizam tretiraju kao neprijatelja kojeg treba uništiti. Više puta nam je to i poručeno.

Mi se pozivamo na ZAVNOBiH, jer tamo je obnovljena državnost Bosne i Hercegovine i vrlo precizno utvrđeni odnosi naroda i građana.

Oni bi da skrajnu ZAVNOBiH, a da iz Dejtonskog sporazuma afirmišu samo ono što ovu zemlju čini nemogućom.

Rušeći antifašistička obilježja, pišući izmišljene storije o događajima iz Narodno-oslobodilačke borbe i slično prave reviziju prošlosti i na toj reviziji odgajaju nova pokoljenja, koja zadojena mržnjom proisteklom iz laži, počinju negirati svoju domovinu i poistovjećivati se sa drugim državama.

Takva, izgubljena i izmanipulisana mladost, spremna je na sve, na svaki mig će učiniti sve što se od nje traži.

Zato, priča o Partizanskom spomen groblju u Mostaru je politička top tema na kojoj se isčitava odnos određenih politika prema državi Bosni i Hercegovini.

Kad se to shvati, javno će biti i saopšteno ko su izvršioci radova na terenu.

Do tada će istraga biti u toku.

Primjedbe

  1. Moje ime, Naomi Samuel Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me nije konačno ostavio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam stvarno bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Apata mogao pomoći svom bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. APATI. On je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Apata bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da poživi još dugo pomažući svojoj djeci u vremenima potrebe, ako ste ovdje i treba vam bivši ili je vaš muž otišao drugoj ženi, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotač za sricanje. Ovo je njegova adresa e-pošte za kontakt na: {drapata4@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta u nastavku (+447307347648) Hvala dr. apata.+

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

PA NAPRAVIMO TAJ PRVI KORAK

ZAŠTITOM ARBiH I ISLAMA PROTIV MOSTARSKOG FEBRUARA

ONI SU JAKI KOLIKO SMO MI TIHI