BIO SAM NA KOMISIJI, A KOMISIJE NISAM VIDIO


Utorak je, 28. februar. Vraćam se kući zadovoljan obavljenim poslovima i razmišljam o sutrašnjem prazničnom danu. U poštanskom sandučetu zatičem veliku bijelu kovertu sa pečatom Instituta za medicinsko vještačenje iz Sarajeva. Tačnije, od Odjeljenja za drugostepeni postupak. Otvaram kovertu i čitam Nalaz, ocjenu i mišljenje.

Pristojnost mi ne dozvoljava da zapišem misli koje su mi tada, a i sada, prolazile kroz glavu.

No, pođimo redom. Novembra 2021. godine doživio sam moždani udar. Jednogodišnje liječenje i rehabilitacija rezultirali su da se uz pomoć štapa krećem, da vučem lijevu nogu zbog spuštenog stopala koje ne kontrolišem. Kontinuirano nosim steznik i druga pomagala na lijevom zglobu kako bi spriječio stalno izvrtanje zgloba i imao kakvu-takvu kontrolu pri hodu. Lijeva ruka je pod kontrolom, ali slabe snage, bez mogućnosti nošenja kišobrana, naprimjer. Lijevo koljeno nije potpuno čvrsto, te zbog toga često propadne i padam. Sve to me je značajno udaljilo od scenskih aktivnosti, koje su bile moj glavni izvor prihoda.

Na jednom od kontrolnih pregleda doktorica mi kaže da bi bilo dobro da odem na komisiju kako bi mi bila procijenjena invalidnost, jer po njenom iskustvu, a bila je članom tih komisija, moja invalidnost je minimalno 80 %.

Prihvatim njen prijedlog, kopiram dokumentaciju, izvršim obaveznu uplatu troškova komisije i čekam poziv.

Nikog nisam zvao da bilo sa kim razgovara, niti sam bilo kome šta nudio. Vjerovao sam ljekarima koji me liječe i stanju u kojem jesam.

Dobih poziv da dođem tad i tad. Odem, prijavim se i čekam u čekaonici poziv. Razmišljam o tome kako izgleda pregled i ko jeste članom komisije. Prozvaše me. Vučem se hodnikom. Ulazim u malu sobicu-ordinaciju od 6-7 kvadratnih metara. Ljubazno me dočeka jedan doktor i kaže da sjednem na otoman.

A ja mislim i pitam se: Je li to ta komisija?

Malo razgovora o tome šta i kako se desilo, kuckanja čekićem, dizanja ruku i gotovo. Sve je trajalo 7-8 minuta.

Meni ništa nije bilo jasno. Kroz petnaestak dana dođe koverta u kojoj piše procjena invalidnosti od 70 %, te da mi ne treba nikakva pomoć i nikakvo pomagalo.

A ja bez štapa i još koječega ne mogu nigdje, ni po ravnom. O kupovini svakodnevnih potrepština i njihovom samostalnom donošenju kući mogu samo sanjati.

Ali procjena komisije kaže drugačije. A ja komisiju vidio nisam.

Ali jesam nekoliko prijatelja, koji mi pomažu, jer nemaju probleme koji mene opterećuju, a njihova invalidnost je i za 20 procenata veća od meni procjenjene.

Pričam sa pomenutim doktorom, čudi se i kaže da se obavezno žalim. Ne vjeruje da je to sve tako učinjeno kako je učinjeno.

I žalim se. Opet uplata i slanje dokumentacije u Sarajevo.

Opet nikog nisam zvao da bilo sa kim razgovara, niti sam bilo kome šta nudio. Vjerovao sam ljekarima koji me liječe i stanju u kojem jesam, vjerovao sam da će komisija u drugostepenom postupku stvari detaljnije pogledati i procijeniti.

Dobih opet telefonski poziv da tad i tad dođem u Sarajevo. I odoh.

Uputiše me na prvi sprat zgrade, popeh se nekako i sjedoh u čekaonicu. U neko doba uđoh. Veća, rekao bih normalna prostorija-ordinacija. Opet samo jedan ljekar. Prijatan razgovor, temeljitiji pregled od onog u Mostaru. Sve potraja nekih tridesetak minuta i pozdravismo se. Teško silazim niz stepenište poridržavajući se za rukohvat. Prestiže me doktor i kaže: Zašto niste rekli na recepciji da ne možete, mogao sam ja sići u prizemlje da Vas pregledam? To me ohrabri, pomislih da je vidio moje stanje u realnoj situaciji.

Vratih se u Mostar i čekam.

Onda dođe koverta sa početka teksta. Prava čestitka za Dan nezavisnosti. Sve je prepisano sa prvostepene odluke. Opet komisija koju nisam vidio kaže da mi ne treba nikakva pomoć i da mi nisu potrebna nikakva pomagala, a procenat invalidnosti se potvrđuje.

Ono što je zanimljivo sve je potpisano i opečaćeno od strane pet ljekara specijalista koji čine tu famoznu komisiju.

Troškovi te koimnisije, koji se moraju uplatiti unaprijed, iznose 122,85 KM.

Ali ja nisam vidio komisiju. Četvoro njih je uredno potpisalo mišljenje jednog i udarilo svoj pečat. Oni jednoglasno kažu da ja mogu ono što ja pouzdano znam da ne mogu. Ako su u pravu volio bih da me pouče kako da mogu, jer tako bih bio mnogo sretniji i sposobniji.

A u međuvremenu u svemu mi pomaže prijatelj kojeg je neka takva komisija proglasila 20 % nesposobnijim od mene i sa obaveznom pomoći trećeg lica. A on pomaže meni koji sam po komisiji 20 % zdraviji.

U čemu je kvaka, što bi rekao narod?

Jedni kažu da nisam smio ići na komisiju bez štele, kako se to u narodu kaže.

Drugi mi vele da je problem dobaciti do 80 % jer tad nastaju finansijske obaveze pa se teško daje taj procenat.

Treći se smiju i samo kažu: Koja si ti naivčina, htio danas nešto pošteno.

A ja, na Dan nezavisnosti države, prvi put razmišljam da sve što imam rasprodam i odem što dalje od ovakvih komisija i države u kojoj su one moguće.

Sve što sam mogao dao sam joj, osim ovo malo života što je preostalo.

Uzela mi je sve što sam imao, osim ovo malo života što je preostalo.

Hoće i to.

E NE DAM.

Primjedbe

  1. Prolazila sam kroz pakao u svom braku kada sam naišla na svjedočanstvo gospođe po imenu Daiva, opisala je kako je uspjela spasiti svoju vezu uz pomoć bacača čarolija po imenu dr. Ajayi jer ju je njen muškarac ostavio zbog druge žene bez njih ima bilo kakvog značaja nesporazuma, ali čarač dr. Ajayi kojeg su blagoslovili njegovi preci pomogao je s moći bacanja čarolije i njezin se čovjek vratio rekavši da ne zna što ga je spopalo, ja sam imala gotovo sličan slučaj jer moj muž želi podnijeti zahtjev za razvod, ali ne želim uništeni dom jer smo zajedno 15 godina nakon čitanja Daivinog svjedočanstva kontaktirala sam čarača dr. Ajayija i objasnila mu svoju situaciju, rekao mi je neke određene stvari koje treba učiniti i Slijedila sam njegove upute nakon tjedan dana čarolije, muž mi je rekao da mu je žao zbog svih boli kojima je nanio mene i djecu obećavši da će biti uz nas i od tada živimo u miru. Ako imate sličan problem kao što je moj ili bilo kakav problem u životu, bilo na poslu, školi ili zdravstvenim problemima, obratite se dr. Ajayiju, čarobnjaku, njegov rad je 101% zajamčen. Email :drajayi1990@gmail.com Viber ili Whatsapp : +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovani tražitelji kredita,

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s jedinom svrhom pomoći siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ponuda božićnog zajma za 2023. također je u tijeku. Ako se želite prijaviti za zajam, kontaktirajte ih putem podataka u nastavku: e-mail: davidsonalbertloan@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    Dragana Letić.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesu li vaš muž ili žena rekli da više nisu zainteresirani za brak i da želite brzo pomirenje s njima, kontaktirajte dr. Ajayija moćnog bacača uroka na WhatsApp +2347084887094 ili pošaljite e-poštu :drajayi1990@gmail.com on je čovjek kojeg su njegovi preci obdarili s veliku nadnaravnu moć jer mi je pomogao da vratim muža nakon 9 mjeseci razdvojenosti, moj muž je rekao da želi razvod i odlazi s drugom ženom, dato mi je do znanja da je manipuliran od strane druge žene zbog njegovog bogatstva . Dr Ajayi mi je pripremio čaroliju i za tjedan dana moj muž je poderao papir za razvod i živimo u miru. Hvala dr. Ajayi još jednom, ako imate sličan problem ili nešto što vam smeta u životu, kontaktirajte dr. Ajayi za brzo rješenje.

    OdgovoriIzbriši
  4. I nedaj mamu im lopovsku..znaju ko si I zato je ro.tako..idi.do kraja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo želim da cijeli svijet sazna za ovog čarobnjaka kojeg sam upoznao prije nekog vremena, ne mogu reći sve što je učinio za mene. muž me ostavio prije 4 godine s mojom djecom. Surfala sam internetom kad sam na internetu upoznala svjedočanstvo ovog divnog čovjeka, odlučila sam pokušati i moj se muž sada vratio i ponovno smo sretni. Ne mogu staviti sve oko čega mi je pomogao u pisanoj formi, sve što mogu reći je puno hvala, jako sam sretan i uvjerio me da radi puno magije, uključujući

    Ljubavna čarolija
    Čarolija moći
    Čarolija za uspjeh
    Sudbina trudnoće
    Čarolija braka
    čarolija za dobro plaćen posao
    Zaštitna čarolija
    čarolija za dobivanje sudskog spora
    čarolija za sreću itd.

    Ako vam je potrebna pomoć čarača dr. Ajayija, kontaktirajte ga na ovu adresu e-pošte (drajayi1990@gmail.com) ili ga dodajte na WhatsApp +2347084887094 i razgovarajte s njim o svom problemu. On je dobar čovjek i uvijek ću mu biti zahvalan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretna Nova godina, molim se da pronađeš sve što želiš u ovoj 2024. godini, prošle godine sam prolazio kroz teška vremena u svojoj vezi jer se moja zaručnica s kojom sam bio 3 godine probudila jedno jutro i rekla da napušta kuću i da više nije u njoj voli sa mnom, ovo mi je stvarno slomilo srce, kleknuo sam da je preklinjem da se vrati, ali sve moje molbe bile su uzaludne sve dok nisam sreo dr. Ajayija dok sam surfao internetom. Čitao sam kako je pomagao ljudima koji prolaze kroz probleme u vezi, neki su čak spomenuli da pravi biljke za liječenje svih vrsta bolesti kojih se možete sjetiti, to me natjeralo da ga kontaktiram putem Whatsappa: +2347084887094 i objasnio mu problem koji imam sa svojom zaručnicom. Dr. Ajayi mi je rekao da će napraviti ljubavni obred koji će vratiti moju zaručnicu u sljedeća 3 dana i što ću morati učiniti da se to dogodi, slijedio sam sve upute prema uputama, na moje iznenađenje moja je zaručnica pokucala na moja vrata nakon 4 mjeseca ne ponijela sa sobom. Ako imate bilo kakav problem u vezi ili braku, dr. Ajayi je čovjek kojem možete vjerovati za pomoć.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar dan, dobrodošli ste pročitati moj susret s dr. Ajayijem, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam dr. Ajayija jer moja voljena žena želi da se razvedemo i to je nakon 12 godina brak blagoslovljen s dvoje divne djece, dječakom od 5 godina i djevojčicom od 2 godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molio da se vrati kući, ali je odbila, bio sam stvarno zbunjen pa sam potražio pomoć kada sam pročitala o dr. Ajayiju kako je pomogao ženi da dobije vlastitu bebu nakon što je bila u braku 8 godina bez djeteta, kontaktirala sam dr. Ajayija i objasnila mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što treba napraviti i ja sam postupila po uputama, dok ovo tipkam moja žena plete u dnevnoj sobi. Ako trebate pomoć istinskog duhovnog čovjeka, Dr. Ajayi je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na Whatsapp / Viber: +2347084887094 ili e-mail:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje ime, Naomi Samuel Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me nije konačno ostavio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam stvarno bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Apata mogao pomoći svom bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. APATI. On je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Apata bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da poživi još dugo pomažući svojoj djeci u vremenima potrebe, ako ste ovdje i treba vam bivši ili je vaš muž otišao drugoj ženi, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotač za sricanje. Ovo je njegova adresa e-pošte za kontakt na: {drapata4@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta u nastavku (+447307347648) Hvala dr. apata.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

PA NAPRAVIMO TAJ PRVI KORAK

ZAŠTITOM ARBiH I ISLAMA PROTIV MOSTARSKOG FEBRUARA

ONI SU JAKI KOLIKO SMO MI TIHI